{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "" }
{ "type": "gtmStart" }

Müşteri Memnuniyeti

Şikâyet Yönetim Süreci


Yataş Grup, müşterilerinin talep ve beklentilerine en iyi şekilde cevap verecek mükemmellik anlayışı ile hareket eder. Hizmet verilen herhangi bir konuda olumsuz bir deneyim yaşanması durumunda Yataş Grup ile iletişime geçebilirsiniz.


Ürün ve hizmetlerimizden daha fazla keyif alabilmeniz için tüm şikâyetler detaylı bir şekilde ele alınıp, adil ve en iyi çözümü mümkün olan en kısa sürede sunmak hedeflenmektedir.


Müşterilerimiz ürün veya hizmetlerimiz ile ilgili tüm şikâyetlerini;


1. Telefon yoluyla; 


0850 850 0 987; Çağrı Merkezi (Mesai saatleri dışında sesli mesaj bırakabilirsiniz.)


2. Web sitesi yoluyla; 


www.yatasbedding.com.tr & www.enzahome.com.tr web sitelerimizdeki Bize Ulaşın İletişim Formunu doldurarak, (Web sitesinden gelen şikayetlerinizi ele alan özel bir ekibimiz bulunmaktadır.)


3. Posta yoluyla; 


Yalı Mahallesi Kadir Sokak. No: 14/1 - Kartal / İstanbul adresine posta yoluyla ulaştırabilirler.


Yataş Grup, şikâyetler iletildikten sonraki gün mesai bitimine kadar sizinle irtibata geçmiş olmayı, 7 gün içerisinde de sorununuzu çözmeyi hedefler. Şikâyet çözümü ortalama süreyi aşması durumunda size sürecin hangi aşamada olduğu ile ilgili ara bilgilendirme yapılacaktır.


Yataş Grup’un amacı şikâyetinizi en uygun şekilde çözüme kavuşturmaktır. Çözümden memnun olunmadığı durumlarda bir üst yönetici ile görüşmeyi talep edebilirsiniz. Bir üst yönetici eğer koşullar uygunsa sizinle hemen görüşecektir. Eğer koşullar uygun değilse uygun bir zamanda size geri dönüş yapılacaktır. Yalnızca size uyan zamanı ve iletişim numaralarınızı iletmeniz yeterlidir.


ASİSTAN
Canlı Arama